Я можу обміняти або повернути товар?
Товар підлягає поверненню, якщо:
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування.
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
- Вироби, які мають сліди користування;
- Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника;
- Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
- Вироби, які змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів.Якщо ви не впевнені у своєму виборі, зв'яжіться з нашим консультантом. Він допоможе вибрати модель, яка вам точно підійде.
Просимо Вас, при отриманні посилок на пошті, уважно оглядати товар прямо на поштовому відділенні перед тим, як підтверджувати його отримання.
У разі виявлення невідповідностей або пошкоджень, негайно повідомте про це співробітнику пошти і нашому менеджеру за телефоном - +38 (068) 288-21-36.
Важливо, перед відправленням товару на повернення, обов'язково передзвоніть нам за номером - +38 (068) 288-21-36.
Також, при відправці товару на повернення, просимо Вас скористатися послугою "Легке повернення" від компанії Нова Пошта. Для цього необхідно повідомити оператору Нової Пошти, що ви бажаєте скористатися послугою "Легке повернення" та повідомити номер транспортної накладної (ТТН), за якою Ви отримували даний товар.
Це дає змогу уникнути додаткових витрат з доставки для обох сторін.